(044) 581 30 90

ua ru en
Що робити, якщо до Вас завітали з перевіркою?

Що треба обов’язково знати, якщо до Вас несподівано завітали працівники компанії-електропостачальника з перевіркою?

Експертно-правова група "Незалежний інститут судових експертиз" підготувала для Вас інформацію, на що треба звернути увагу при перевірці або знятті показників електролічильників.

Згідно з правилами користування електричною енергією для населення, правилами користування тепловою енергією (Постанова про затвердження Правил користування електричною енергією для населення від 26 липня 1999 р., № 1357), працівник компанії-електропостачальника має право:

  • перевіряти стан приладів обліку;
  • знімати показання та проводити обстеження електроустановок побутових споживачів щодо виявлення споживання електричної енергії поза засобами обліку;
  • проводити не менш як один раз на 6 місяців контрольний огляд засобів обліку у побутових споживачів відповідно до затверджених графіків;
  • здійснювати планові повірки, обслуговувати та ремонтувати засоби обліку.

Які документи має пред'явити перевіряльник?

Зазначимо, що Ви, перш за все, маєте бути пильними у разі, якщо до Вас завітали від компанії-постачальника електроенергії.  У першу чергу, встановіть особу контролера, перевіривши його посвідчення. В ньому має бути зазначене:

  • чітке найменування компанії (філіалу або структурного відокремленого підрозділу)
  • фотографія працівника
  • ім’я та прізвище
  • посада
  • термін дії документу
  • розбірлива печатка.

Додатково попросіть надати направлення на перевірку. Адже трапляються непоодинокі випадки, коли інспектор не має направлення на перевірку та перевіряє користувача електроенергії за власним бажанням. Це є протиправним.

Після перевірки всіх документів Ви зобов’язані допустити працівника електрокомпанії до перевірки пристроїв. Виконання вищезазначених робіт з приладами обліку сторонніми особами не допускається. 

Акт перевірки

Після виконання будь яких робіт з приладами обліку (розпломбування, заміна тощо) перевіряльник зобов’язаний скласти відповідний акт про проведену роботу.

Один примірник складеного акту або корінець відривного талону вручається споживачу.

Будьте поруч!

Під час перевірки намагайтесь постійно бути поруч з інспектором, щоб у Вас виникло ніяких сумнівів у правильності перевірки.  Якщо у Вас виявили порушення роботи приладів, перевіряльник має скласти акт про порушення, який він та Ви. Звісно, якщо у Вас є сумніви щодо перевірки, Ви маєте право не погодитися з інформацією, вказаною у даному акті. 

При перевірці не мають права вимагати гроші!

Хочемо наголосити, що представники компанії-постачальника не мають права під час відвідування вимагати від споживача будь-які платежі.

Експертиза допоможе!

Якщо у вас виникають сумніви щодо правильної перевірки лічильників,  встановлення  зазначених порушень у акті, з’явилися спори про зрив пломби, перестав працювати лічильник, чи у вас є сумніви що у вас розкрадають електроенергію, хтось втрутився в роботу лічильника електроенергії інші питання, які виникають стосовно  лічильників чи споживання електроенергії,  тут Вам допоможе ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА ЕКСПЕРТИЗА.

Електротехнічне дослідження

Для вирішення даних питань Ви можете звернутися до Експертно-правової групи «Незалежний інститут судових експертиз», експерти якого радо допоможуть Вам, а саме ми:

  • перевіримо справність засобів обліку;
  • проведемо обстеження електроустановок побутових споживачів щодо виявлення споживання електроенергії поза засобами обліку;
  • встановимо причини зміни режиму роботи електроустановки або її елементів;
  • виявимо відповідність і вартість спожитої теплової енергії підприємством або споживачем-фізичною особою, та вирішимо інші поставленні вами питання

Експертиза є ефективними засобом доведення справедливості!

Що робити, якщо Ваші права порушили?

У разі, якщо у Вас виникли питання щодо правильності нарахування спожитої Вами електроенергії, або ж перевірка, на Вашу думку, була проведена з порушенням законодавства, одразу телефонуйте або пишіть до нас  НІСЕ! Наші експерти та юристи Вам допоможуть та нададуть консультацію!

Наші координати:

Адреса: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 21, корпус 3, офіс 7

Телефони гарячої лінії: 044 581 30 80, 067 5555 222, 050 360 16 82,  пошта: info@nise.com.ua