(044) 581 30 90

ua ru en
Ocean Plaza: хто компенсує збитки бізнесу?

13 січня 2020 р. навпроти центрального входу до ТРЦ Ocean Plaza  стався розрив теплотраси з гарячою водою, внаслідок чого пересічні громадяни отримали опіки. В результаті аварії відбулося підтоплення першого поверху і підвального приміщення торгового центру, а також автомобілів, що були розташовані на паркінгу та поблизу ТРЦ.

Наразі постало питання щодо компенсації збитків, які понесли орендарі та власники автомобілів. Одним з перших кроків є встановлення розміру матеріальної шкоди. Це можливо завдяки проведенню відповідної судової будівельної, товарознавчої та автотоварознавчої експертиз.

Орендарям та власникам магазинів потрібно мати акти про товар, який там знаходився у момент аварії. Якщо ремонт проводився за рахунок орендарів - вони можуть претендувати на відшкодування вартості ремонту або на відновлювальні роботи за рахунок винної сторони.

Люди, які отримали опіки, мають право на відшкодування моральної шкоди, яка визначається психологічною експертизою.

НІСЕ готовий надати експертну та консультаційну допомогу постраждалим! Звертайтесь за телефоном гарячої лінії: 067 5555 222 або пишіть info@nise.com.ua

Фото: facebook.com/elena.serdyuksluschaenko