(044) 581 30 90

ua ru en
Що говорить Закон про повернення неякісного товару?

НЕЯКІСНИЙ ТОВАР: ЯК ЗАХИСТИТИ СВОЇ ПРАВА?

Ви придбали неякісний товар? Що говорить Закон про повернення товару?

Повернути товар належної якості у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:

- його немає у переліку тих товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
- він не використовувався, і зберігся у тому вигляді, якому його придбавали;
- пройшло менше двох тижнів з моменту придбання товару;
- є касовий або товарний чек.

Всі ці умови вичерпні. Тобто, якщо вони дотримані, можна сміливо йти в магазин.

Продавці, як правило, обізнані з вашим правом обміняти чи повернути товар належної якості. Воно передбачене ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Пам’ятайте: упевнена поведінка без зайвих емоцій і посилання на норми закону гарантують вам повернення грошей. Тепер докладніше про правила повернення товару який просто вам не підійшов.

Якщо продавець неякісний товар прийняти відмовляється, пам'ятайте, що встановити цей факт може незалежне товарознавче дослідження.

Деталі тут: https://nise.com.ua/tovaroznavcha-ekspertyza